וובינר כיצד לשווק ברשתות החברתיות בזמן משבר הקורונה מחברת דייז מרקטינג

להשתמש נכון ברשתות החברתיות בזמן הקורונה

פייסבוק, לינקדאין, טוויטר וגוגל מדווחות כולן על עלייה עצומה בשיעור הזמן שכולנו מבלים ברשת. המעבר המאסיבי לעבודה מהבית, עם הקורונה והסגרים, האיץ את השינויים בשוק הדיגיטלי - כל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם נמצאים ממש עכשיו ברשת. האם הם יפגשו שם את המותג שלכם? איזה מוניטין תצליחו לבנות?

המכירות לא חייבות להיעצר - החשיבה השיווקית צריכה להשתנות.


צפו לפי דרישה מכל מכשיר להרצאה ייחודית ומעשית!


מה בוובינר:

  •  האם לצפות למכירות דרך המדיה החברתית עכשיו בתקופת הקורונה?
  •  מה המסרים הנכונים לתקופת משבר? 
  •  דפי חברה, קבוצות ופרופילים אישיים
  •  מהי Thought Leadership וכיצד תפתחו שיטות שמייצרות אמינות ברשת?
  •  פוסטים ממומנים במדיה החברתית
  •  אסטרטגיות מובילות ומוכחות להצלחה (כולל מכירות) באמצעות מדיה חברתית

על המנחה

Gali Sudakגלי סודק, מייסדת ומנכ"לית חברת Daze B2B Marketing, מובילה בתחום השיווק הדיגיטלי עם ניסיון של מעל 15 שנים בניהול הפעילות השיווקית של החברות הגדולות במשק. לגלי התמחות ייחודית במשיכת לקוחות מדוייקים משווקים בינלאומיים ותשוקה לאסטרטגיה עסקית.